Известие

Collapse
No announcement yet.

Клуб "Картер" - само за ТвинСпаркове :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Вчера и моя картер замина на Борис след трамваиния завод,посока Княжево

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #92
      Толко време се отлагам да споделя че и аз сам член на този клуб.Картера беше първото нещо което счупих на колата.Който познава квартал левски посока подуене и по точно самата улица тодорини Кукли знае едно малко палаво мосче дето минах през него с малко несъобаразена скорост и при приземяването буквално приземяване сам ударил планката и от там за се подбили основите на шпилките после си знаете 60лв заваряване 120 масло 25 филтер и така но тва беше миналата година юли месец надявам се сега да неуцелвам тоя бонус че и с новото ниско окачване шанса се овеличава
      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

      Comment


      • #93
        JTD приемате ли?

        Същата картинка само че на 600км. от нас шахтата същата дирята около 5 метра пробката липсва(намерих я) сега тарся варианти да си прибера возилото във Варна. Пък после дето казали като се обърне колата пътища много!

        Comment


        • #94
          Така за пореден път чупиме картер на италянка доста отдавна не се беше случвало по лошото е че не е ясно кой и къде го е пукнал но на 156-цата взе да си капе та пак ново 20

          Comment


          • #95
            аз и с махната планка го спуках, точно около Троян... Разбрах на ботевград на лукойл-а, като спрях да пия кафе и им направих паркинга на г**.... стана не ЛУКойл, а СЕЛЕНИАойл целия... и 4 литра некво ефтинко масло, газ към СФ и на 10-15 км - спиране и доливане... и така до сф... свалих картера... беше заваряван поне 6-7 пъти.. заварчика каза " тва му беше за последно" дано да не се случва пак че незнам...
            Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

            Comment


            • #96
              да се похваля и аз тада съм в бройката
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
              Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

              Comment


              • #97
                айде и ние сме в джаза
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #98
                  Днеска замалко и аз да се присъединя в клуба....току-що ходих където си сменям маслото и пича каза, че само съм облизал пробката в бордюра....
                  ПП..той ме посъветва да си сложа шина под картера...къде правят такива неща и колко пари?
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #99
                    и аз се присъединявам , макар и със 164 , предницата ми е отвратително ниска и опирам на всякаде, първо праговете начупих и сега за втори път картер, ужас....
                    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                    Comment


                    • някой иска ли размери за предпазна кора за 145/6.
                      ето и малко снимков матрял:
                      http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=2 ... mId=119089
                      скоро и чертеж ще кача.
                      ай сиктир и дупките и полигона в който си караме колите.
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • Ето една готова

                        sigpicex
                        147Q2
                        300bhp/606nm
                        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                        Comment


                        • това хубаво, но не мислите ли че картера е оребрен за да се охлажда маслото, особено при големите мотори и такава кора евентуално ще пречи на въздушната струя
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от tonov
                            това хубаво, но не мислите ли че картера е оребрен за да се охлажда маслото, особено при големите мотори и такава кора евентуално ще пречи на въздушната струя
                            Има нещо верно,ма все пак може да се измисли нещо като заборник от бронята Иначе аз съм мислил много да си направя,даже има едно парче дурал,което е перфектно за тази работа
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от tonov
                              това хубаво, но не мислите ли че картера е оребрен за да се охлажда маслото, особено при големите мотори и такава кора евентуално ще пречи на въздушната струя
                              Не колега, това е много погрешно мислене. Всяка кола си има кора отдолу, като излиза от завода, включително и алфите. Картера си се охлажда достатъчно и от насрещната въздушна струя. Освен това колата си работи и определено обича да и е топло..... все пак трябва да стигне до 90 градуса.
                              После, не знам какво сте се хванали с тези вентилации на мотора, Все пак той не е изолиран от всякъде, влиза си достатъчно въздух от пред през бронята и напора който се получава от тази броня/ламарина/предпазна кора и мотора би довело до по-силно охлаждане. Факт е че Тези коли си имат предпазна кора, просто е много трудно да се изнамери оригинална. Както и повечето нови Фиати, за справка един колега си продава кората на Мареата от доста време във форума на фиат. Абе както и да е. Кората е полезна и това с вентилации и други неща, са само празни приказки. Колата си има помпа и радиатор и конструкторите са решили как да се охлажда мотора, по-големите мотори си имат по няколко перки, допулнителни радиатори да охлаждат маслото.... аве не я мислете таз вентилация на мотора от долу
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                              Comment


                              • ето го и чертежчето:
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                                Comment

                                Working...
                                X